roszana's FotoPage

By: roszana asru

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 24-Aug-2009 12:50 Email | Share | | Bookmark
Ramadahan ini.


Diam tak diam dah 3 hari kita semua berpuasa
Moga rakan2 dapat menjalani ibadah puasa dengan sungguh2....



Kepada rakan seperjuangan yang akan menduduki PTK yang entah kali ke berapa... moga kita mendapat kejayaan di bulan yg mulia ini


Friday, 21-Aug-2009 22:14 Email | Share | | Bookmark
Kecemerlangan....

Wazir yang sesat ke KEC
Pentas nun di sana
Kami org atasan..
View all 13 photos...

Cemerlang kah aku.... tapi anugerah ni bukan bermakna kerja ku sudah terbaik, mungkin ini akan menambahkan lagi semangat untuk bekerja dengan lebih baik lagi... orang dah kita cemerlang mesti lah kecemerlangan yang wajar ditunjukkan.

Bersama dengan rakan2 seperjuangan dari sekolah yang sama, tahniah utk kita semua.

Sewaktu majlis bersua juga dgn rakan2 lepasan PKPG yang lain, sempat berfoto dgn Saloma dan Ida saje.


Thursday, 20-Aug-2009 21:46 Email | Share | | Bookmark
Intai Bulan???

Nak buat apa tu bah? Kita boleh tgk anak bulan dari rumah ke...

Tengok anak bulan mana boleh di sini.... yang terdekat nun di Bukit Melawati Kuala Selangor... nak g ke.....hemmmm tak payah la...

La tangki air rupanya...apa cete???? Dah 2 x rumah banjir kerana limpahan air dari tangki. habis juga la siling kena buat semula dan perabot ada yang kena tukar, supaya tak berulang lagi untuk seterusnya masa ada RM lebih sikit ni labor la utk kesenangan masa depan

Tangki air ni besar rupanya, abang kata 200 galen...

tapi bila dah sampai atas nampak kecik je.... ala macam kapal terbang di awan la...kan nampak kecil...


Tuesday, 18-Aug-2009 14:11 Email | Share | | Bookmark
Pak Belang Lak....

 
 
 
View all 5 photos...
Salam semua, lamanya tak update FP nie, kononnya busy laaaaa..... ada paper tak bertanda lagi ni.... tapi mata ku dah pedih2 gitu...
Kesibukan di sekolah, rumah dan kesihatan yang kadang kala tergugat bercampur aduk dengan malas nak menunggu menyebabkan rumah FP bersawang
Nak bagitau, dah 2 minggu rasanya ahli keluarga kami bertambah, pak belang sekarang dah menjadi penghuni rumah kami.
Hari pertama suami bawa balik ke rumah rasa terkejut juga....... kehadirannya untuk menghalang monyet zorro datang lagi....petua dari rakan2 katanya untuk menghalau kehadiran monyet zorro tu, mereka suruh bela harimau.... tapi yang betul tak berani yoooo

sesekali pandang nampak real je...

tapi Arie dah buat kawan, sampai bawa masuk ke rumah

Rajin bujang mama melayan...

Sampai ke hari ini masih terperanjat2 bila nampak pak belang nie..................


Friday, 17-Jul-2009 02:04 Email | Share | | Bookmark
Orked keluar rumah??????

Hari pertama, Orked dibawa pergi ke Mdm Lim.....tapi Orked tengok je orang lain makan

Mama ni nak bagi Orked nenen tak cover2 lak...

Hari kedua, angkut Orked perg S recepi....best orang tak de...kami2 je...

Orked baikkan maklong.....lain kali maklong ajak lagi ye;-)

Kakak Chempaka dapat baju baru, nanti la orked dah jalan, maklong belikan lak ye....sabar2


[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net