roszana's FotoPage

By: roszana asru

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Friday, 8-May-2009 16:24 Email | Share | | Bookmark
Bertemu anak2 5P1 tahun 2008

 
 
 
View all 21 photos...

Pada malam jumaat tu, dapat sms dari ijan untuk join reunion 5P1 di KFC Kapar......
Orang jemput kita pun g la.... lg pun dah lama tak jumpa mereka
Ramai juga yang hadir, hanya 3 orang cikgu je yang mereka jemput.... cikgu kesukaan mereka lah kut... tumpang perasaan.
Jamuan hari tu kalau tak silap la ditaja oleh si Irfan (yang selalu berangan nak jadi jutawan...moga termakbul) dan Ismail...mereka berdua dapat masuk matrik, sorang di penang dan sorang lagi di N sembilan.

Akan ingatkah kamu semua nanti pada cikgu2 mu ini....harap silaturrahim kita berkekalan


Gembira bersama

Moga anak2ku menjadi insan yang berguna kepada keluarga dan negara......Kejayaan kalian kegembiraan kami


Saturday, 2-May-2009 12:17 Email | Share | | Bookmark
Jom tgk Jaguar antik

Baik punya



Tuesday, 28-Apr-2009 12:46 Email | Share | | Bookmark
Kursus O kursus

D Seri Malaysia
Beriya2 nampaknya c liza
Tuan tak nampak kete nampak dah lah
View all 5 photos...
Berkursus 3 hari, ada seronok ada bosan, biasalah manusia.......
2 hari 1 malam berada di Bagan Lalang, Sepang dan sehari di HICT Klang Parade, dekat je...
Kursus di Bagan Lalang memang patut, menambahkan pengetahuan yang lebih untuk menguruskan peperiksaan PMR kelak, ya la orang baru terkial-kial gak membuatnya dan rakan2 yang berpengalaman yang menjadi mangsa untuk dirujuk..
Mari lah layar semasa berkursus.....
Ini K Ram antara rakan yang kena kacau, sedang posing dekat2 pool, dia minat lukisan batu di dinding di Seri Malaysia ni.

Tengok la kawan2 ku, mereka borak sebab penceramah tak datang lagi tau.....

3 serangkai gembira nampaknya


Sunday, 26-Apr-2009 13:03 Email | Share | | Bookmark
Pada 1 April yang lalu

Kisah ni dah hampir nak sebulan berlalu, cerita rumah nak dimasuki pencuri namun alhamdullilah mereka tak berjaya dan hanya kerosakkan kecil saja berlaku. Sang pencuri mencuba masuk melalui kebun naga, Lihat lah pagar dawai rangkai dah berpotong.


Pagar beroda dah di umpil, sedang di baiki

Entah mengapa tahun ni, kebanyakan projek yang suami buat kurang menjadi, antaranya buah naga dah tak berbuah lagi sejak bulan disember 2008 yang lalu, bak merajuk tak tahu apa yang dirajuk tapi tak pula mati, semalam suami sempat melawat ke ekspo pertanian di Meru dan mendapatkan sedikit nasihat. Pegawai pertanian pun dah berjanji akan datang melawat, kita sama2 tunggu........


Wednesday, 22-Apr-2009 14:39 Email | Share | | Bookmark
Kem Tangkas Kendiri

Along menyorok belakang
 
 
View all 9 photos...

Lama tak mencatat, ini baru terjumpa "kerajinan" untuk tahun ni
12 April lalu kami pergi bawa mak yang kangen banget dengan anak bongsunya sapa lagi kalu bukan si Ann.... Dari rumah jam 8 pagi hampir jam 12 tghari baru sampai, sesat la...
Terkejutnya nengok adik bongsu along ni, dah bertambah tembam dan berkulit dah macam abah.... Huh huh dia kata sekarang baru ann betul2 macam anak abah..... Jangan marah bah
Tengok la Ann yang tembam dan "geseng"

Apa tak nya, kawan2 ann kata dia makan menambah sampai 2 @ 3 kali. Hancus.... budak ni
Along, mak dan si bongsu... ada serupa tak????

Ann bersama rakan se platun



[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net